Sponsoring. »
Vanuit onze christelijke levensovertuiging en maatschappelijke betrokkenheid ondersteunen we een aantal goede doelen.
De bedragen van de Wet minimumloon en minimumvakantiebijslag worden halfjaarlijks gewijzigd. Per 1 januari 2027 bedraagt het minimumuurloon voor iemand van 21 jaar of ouder € 15,29. Voor mensen die jonger zijn dan 21 jaar gelden van het wettelijk minimumuurloon afgeleide bedragen.
Voor werknemers die werkzaam zijn op basis van een arbeidsovereenkomst die is aangegaan in verband met een beroepsbegeleidende leerweg (bbl) gelden per 1 januari 2027 geen alternatieve staffels meer. Het referentiemaandloon bedraagt per 1 januari 2027 bruto € 2.385.
| Leeftijd | Staffeling | Per uur |
|---|---|---|
| 21 jaar | 100,0% | € 15,29 |
| 20 jaar | 87,5% | € 13,38 |
| 19 jaar | 75,0% | € 11,47 |
| 18 jaar | 62,5% | € 9,56 |
| 17 jaar | 50,0% | € 7,65 |
| 16 jaar | 40,0% | € 6,12 |
| 15 jaar | 30,0% | € 4,59 |
©2026 Peter Guyt Advies
PrivacyDisclaimerCookies
Voorwaarden/ General Conditions
Website door 2nd Chapter