Over ons

Administratie- en Belastingadviesbureau Peter Guyt is in 1951 opgericht en was sinds 1968 gehuisvest aan de Boulevard in Katwijk aan Zee. Sinds 1 januari 2008 is het kantoor gevestigd aan de Voorstraat 94A in Katwijk aan Zee.

Ons kantoor is lid van de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB) en van het Register Belastingadviseurs (RB). Hiermee staan wij garant voor kwaliteit en vakbekwaamheid plus ondersteuning door specialisten waar dat in het belang is van de cliënt. Maar de belangrijkste basis voor een goede en langdurige samenwerking is vertrouwen.

Met een toegewijd team helpen wij ondernemers in het midden- en kleinbedrijf met de totale verzorging van hun financiële- en salarisadministratie en hun belastingaangiften. Wij vinden het belangrijk om te werken volgens duidelijke principes, willen de klant merkbaar meer bieden dan deskundigheid op administratief en fiscaal terrein door oprechte aandacht en weloverwogen advisering.

Onze kernwaarden zijn:

  • Ondernemen in afhankelijkheid van God
  • De communicatie levend houden
  • Respect tonen voor de medemens
  • Creatief zijn en openstaan voor ideeën
  • Trouw blijven aan beloften
  • Onze mening op feiten baseren
  • De ander zijn succes gunnen

Ons team

Bij Administratie- en Belastingadviesbureau Peter Guyt draait het om de klant. Daarom wordt iedere klant gekoppeld aan een van onze deskundige medewerkers. Voor u wel zo prettig. U weet met wie u te maken heeft en onze medewerker weet precies wat uw bedrijf nodig heeft. Dat werkt prettig voor beide partijen.

  • Peter Guijt RBc

    Belastingconsulent

    Ik ben Peter Guijt. Ik ben sinds 1 januari 2001 belastingconsulent bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt. Daarvoor was ik een kleine tien jaar werkzaam bij de voorganger van ons kantoor, Accountantskantoor De Witte. Mijn carrière ben ik gestart in 1978 bij Ernst & Young Accountants in Den Haag.

    Klanten krijgen met mij te maken als zij binnenkomen als nieuwe klant, als er belangrijke zaken moeten worden besproken zoals de jaarrekening, financiële planning of automatisering, voor adviezen op financieel of fiscaal terrein maar ook voor een praatje of gewoon een vraag via de telefoon. Ik vind het belangrijk om onze klanten te ontzorgen maar ook een vertrouwensrelatie met hen op te bouwen en mee te denken met hun bedrijf.
    Daarnaast ben ik opgeleid als nalatenschapscoach

    Ik werk op maandag en donderdag van 08:00 tot 17:00 uur en op dinsdag, woensdag en vrijdag van 08:00 tot 12:30 uur.

  • Ronald van Duijn RBc

    Directeur / Belastingconsulent

    Hallo, ik ben Ronald van Duijn. Ik werk bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt sinds 1 januari 2011 en mijn functie was Algemeen medewerker.
    Sinds 1 Januari 2025 heb ik het kantoor overgenomen van Peter Guyt en ben ik de nieuwe Directeur.

    Klanten voor wie ik de jaarrekening en de belastingaangiften verzorg krijgen met mij te maken als zij de administratie aanleveren of gaan werken met het online boekhoudprogramma Asperion. Ik vind het belangrijk dat we administratie leuk en makkelijk kunnen maken voor klanten door middel van automatisering en slimme oplossingen.

    Ik werk op maandag t/m donderdag van 08:00 tot 17:00 uur en op vrijdag tot 14:00 uur.

  • Sandy Kroon

    Secretaresse

    Ik ben Sandy Kroon en ben sinds 1997 werkzaam bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt. Ik werk op maandag t/m woensdag van 09:00 tot 15:00 uur als secretaresse op kantoor. Mijn werkzaamheden zijn het verzorgen van de post, het aannemen van de telefoon, maar ik verricht ook administratieve werkzaamheden. En als u op bezoek komt zorg ik voor uw kopje koffie of thee.

    Ik ben getrouwd met Jan en samen hebben wij vier kinderen.

  • Rosanne Guijt

    Secretaresse

    Mijn naam is Rosanne Guijt en ben sinds 2023 werkzaam bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt als secretaresse.

    Mijn werkzaamheden zijn het verzorgen van de post, het aannemen van de telefoon en ik verricht ook administratieve werkzaamheden.

    Ik ben het eerste aanspreekpunt als u contact met ons opneemt en sta graag voor u klaar.

    Ik werk op maandag van 8:00 – 13:00 uur en op donderdag van 8:00 – 16:30 uur.

  • Esther Houwaart

    Administratief/fiscaal medewerkster Secretaresse

    Ik ben Esther Houwaart en werkzaam bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt sinds 1 januari 2006 als administratief medewerkster. De volgende werkzaamheden behoren tot mijn functie: het invoeren van uw administratie, aangifte omzetbelasting, het maken van jaarrekeningen, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Ik streef er zoveel mogelijk naar, om aan de wensen van de klant te voldoen, zo netjes mogelijk te werken en alle aangiften en stukken op tijd af te ronden.

    Ik werk als administratie/fiscaal medewerkster op Dinsdag en donderdag van 08:00 tot 17:00 uur en op woensdag van 08:00 tot 12:30

  • Anita Oudshoorn

    Administratief medewerkster

    Hallo, ik ben Anita Oudshoorn. Ik werk sinds november 1997 bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt. Ik ben administratief medewerkster en werk op maandag t/m woensdag van 08:00 tot 12:30 uur.

    Mijn taken zijn onder andere het invoeren van uw administratie en het verzorgen van de aangifte omzetbelasting. Ik vind het belangrijk dat een klant er op kan vertrouwen dat zijn administratie met zorg wordt verwerkt. Voor eventuele vragen of opmerkingen kunt u mij bellen, mailen of u loopt gewoon even binnen.

  • Anneke den Heijer

    Administratief assistent

    Ik ben Anneke den Heijer en sinds januari 2019 werkzaam bij Administratie- & Belastingadviesbureau Peter Guyt als administratief medewerkster/loonadministrateur.

    Tot mijn werkzaamheden behoren o.a. het invoeren van uw administratie, aangifte omzetbelasting en het verzorgen van de loonadministratie samen met mijn collega.

    Ik werk op maandag, Dinsdag en donderdag van 08:00 tot 16:00 uur.

  • Jeroen Durieux

    Administratief assistent

    Ik ben Jeroen Durieux en sinds september 2021 werkzaam bij Administratie- & Belastingbureau Peter Guyt als administratief medewerker.

    Tot mijn werkzaamheden behoren o.a. het invoeren van uw administratie, aangifte omzetbelasting, het voorbereiden van uw jaarrekening en het assisteren van mijn collega’s.

    Ik werk op maandag t/m donderdag van 08:00 tot 17:00 uur en op vrijdag van 08:00 tot 15:00 uur.

Onze diensten.

Ons kantoor biedt een volledig pakket aan administratieve en fiscale diensten om uw onderneming zo goed mogelijk te laten functioneren:

Eigen onderneming
starten?
Wij helpen u graag! Klik hier

Financiële administratie

Rapportage en Inzicht

Salarisadministratie

Advisering en Coaching

Fiscale aangiften

©2025 Peter Guyt Advies
PrivacyDisclaimerCookies
Voorwaarden/ General Conditions

Website door 2nd Chapter